Moji novi Bareflexx

In tako sem se tudi jaz odločila za Bareflexx-e.
Prvo zaradi videza, saj mi je izgled in model zelo všečen, pa tudi zaradi poskusov bosonogega teka....

Prvi dan, ko sem jih prevzela, sem jih takoj obula in z njimi hodila (beri: vadila hojo) po stanovanju. Nikakor ni šlo, tako kot bi moralo. Podplat se je ves čas vihal, upogibal, nikakor ni hotel biti lepo prilegajoč stopalu. Desna noga je uhajala s podplata na notranjo stran... Enostavno ni šlo in ni šlo... čuden občutek, kot da je vse skupaj preveliko ali premajhno ali čisto nič narejeno za moje stopalo.
In sem jih sezula in pospravila.

Potem pa smo se teden kasneje odpravljali na morej in se si rekla, da jih bom spakirala zraven, in bom poskusila še malo vaditi na morju.

In tako sem šla na morju z njimi tečt. Porazno... Ves čas se mi je sezuvalo.. Podplat je uhajal naprej, tako da sem imela pete večino časa zunaj na asfaltu, in tako sem se vsakih par metrov ustavila in popravljala... In zategovala paške, pa je potem preveč tiščalo, kar spet ni bilo v redu. Pa zopet popustila paščke, in Bareflexx je šel spet po svoje mimo mojih stopal.. Groza!
Bila sem že na tem da obupam, ker se mi je zdelo nemogoče, da bom sploh kdaj znala hodit v njih, kaj šele teči....  Pa mi je partner, s katerim tudi skupaj tečeva, predlagal, naj počasi hodim, tako, da se mi Bareflexx-i ne bodo sezuvali, nato pa korak počasi pospešujem do rahlega teka, in naj bom pozorna, da polagam noge tako kakor med hojo...

Tako sem po dveh kilometrih poskušanja in obupavanja, počasi začela hoditi, in to tako, da mi je uspelo Barefelxx-e obdržati na nogah, nato pa korak pospeševati..in uspelo mi je :)

Končno sem tekla v Bareflexx-ih. Tekla sem bolj po prstih, vendar lahkotno. Po kilometru in pol sem že kar čutila meča, in za prvi tek v Bareflexx-ih sem po tej dolžini tudi zaključila.

Čez dober teden pa sem se odpavila na drugi tek, in sem zopet rabila par metrov , da sem 'noter padla'...potem pa je šlo kot po maslu... šest kilometrov sem pretekla za šalo :)
Sem pa potem čutila mišice meč še naslednje štiri dni, kar je sladka bolečina...sploh, ko vem, da sem pravilno delala.

Definitvno bom tekla v Bareflexx-ih dokler bo vreme dalo. :)

So se pa izkazali tudi, kot super modna obutev ob malo manj športnem slogu :)

Love it! ;)



0 komentarji:

Objavite komentar

 

Social

Barefoot Runners Society

Video

Instagram

Instagram